Zadzwoń do nas (Pn 9-17, Wt 8-16, Śr 10-18, Czw-Pt 7-15)

Reklamacje

Chociaż odsetek reklamacji jest niski, dobrze jest wiedzieć, że masz u nas taką samą gwarancję jak w sklepie stacjonarnym. Reklamacje rozpatrujemy tak szybko, jak to możliwe, abyś był zadowolony. Gwarantowany okres gwarancji na produkt rozpoczyna się od dnia odbioru produktu (od kuriera, na poczcie, w sklepie). Okres gwarancji wynosi 24 miesiące

Prosimy o kontakt pod numer telefonu 579 061 399  lub pocztą elektroniczną na adres info@obroza-elektryczna.pl. W niektórych przypadkach rozwiążemy usterkę telefonicznie i unikniemy niepotrzebnego przekierowania przesyłek, które opóźnia załatwienie sprawy.

                                                               

Procedura reklamacyjna

  • Prosimy o dokładne wyczyszczenie zwracanego towaru (w przypadku wysłania brudnego towaru zostanie naliczona opłata za czyszczenie)
  • Zapakuj towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym i dowodem zakupu (faktura).
  • Zawsze wysyłaj towar kompletny i z jasnym opisem wady. Nigdy nie wysyłaj towaru za pobraniem! W takim przypadku reklamacja nie zostanie przyjęta. 
  • Zwrócimy koszty przesyłki za wysłanie reklamacji tylko wtedy, gdy reklamacja zostanie uznana, a list przewozowy zostanie wysłany w ciągu 15 dni od jego wystawienia.

Adres do zwrotów i reklamacji: 

2130M FROGMAN
Stawowa 91
43–400 Cieszyn

 Formularz reklamacyjny